آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات آوا

بدون عنوان

1390/4/22 9:32
نویسنده : مونا
425 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقت بود که وقت نکرده بودم به اینجا سری بزنمو و وبلاگ آوا خانومو به روز کنم. اگر هم وقتی پیدا می‌شد نمی‌دونم اینترنت اداره چه مشکلی داشت که من نمی‌تونستم دسترسی به این صفحه داشته باشم. یه عالمه اتفاق جدید افتاده. دختر کوچولو 02/04/90 برای اولین بار چهار دست و پا رفت و حسابی راه افتاد.چند وقتی بود با خودش کلنجار می‌رفت تا بالاخره موفق شد. از دیوار راست هم بالا می‌ره. دست می‌زنه و تا صدایی از جایی در میاد شروع به نانای می‌کنه. امروز برای اولین بار رفته مهد کودک. صبح که سپردمش به مربی گریه نکرد و بهونه هم نگرفت. امیدوارم اشتباه نکرده باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سارا
22 تیر 90 9:46
سلام عزیزم امیدوارم که حال شما و آوا جون خوب باشه تو قسمت پیوندهای وبلاگتون پیوندی ندیدم به نظرم خوبه با بقیه تبادل لینک کنی عزیزم من با اجازت لینکت می کنم تا بیشتر بهت سر بزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات آوا می باشد