آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات آوا

شیرین زبونی

1392/4/26 11:20
نویسنده : مونا
643 بازدید
اشتراک گذاری

 

بعضی وقت ها آوا حرف هایی می زنه که تا مدت ها من و سرگرم می کنه و از به یاد آوردنشون احساس لذت می کنم. هم خنده دارن هم خیلی شیرین. اینجا می نویسمشون که برای همیشه یادم باشه.

 

مکالمه من و آوا:

 

آوا : من بستنی می خوام

من: وسایلت رو جمع کن بعد بیا بستنی بهت بدم

آوا : من نمی تونم جمع کنم به بابا می گم منو اذیت می کنی

من: بابا هم ناراحت میشه که شما به حرف من گوش نمی دی

این ماجرا تا شب که بابا احسان بیاد ادامه دارد

 

شب

 

من: بابا احسان آوا امروز خیلی منو اذیت کرد، به من هم می گه به بابا می گم

بابا احسان: آوا خانوم چیکار کردی، من ناراحت میشم مونارو اذیت کنی

آوا به من: یکی باباشو دوست داره باید انقدر اذیتش کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

من و بابا احسان:  تعجب

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات آوا می باشد