آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات آوا

اولين دندان

1390/1/24 12:27
نویسنده : مونا
677 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز كه از اداره رفتم خونه مثل هميشه با آوا كلي ذوق كرديمو جيغ زديم و خنديديم. داشتم به لباي خندون خوشگلش نگاه مي‌كردم كه ديدم لثه پايينش سفيدِ. دوباره كه خوب نگاه كردمو دقت كردم ديدم اولين دندونش دراومده و نيش زده. انقدر ذوق‌زده شده بودم كه قبل از اينكه مانتومو در بيارم رفتم يه قاشق آوردم زدم به دندونش ديدم صدا مي‌ده. كلي خوش حال شدم و به مامان راضي نشون دادم. اونم گفت كه از صبح خيلي دستش توي دهنش بوده و معلوم بود كه امروز و فردا دندونش در مياد. سينه‌خيز رفتن رو هم داره ياد مي‌گيره تا يه جاهايي خودشو ميكشه بعد هم انگار كه كوه كنده، خسته و كوفته همونجا مي‌خوابه.

آوا جونم در اومدن اولين دندونتو تبريك مي گم ماماني. ما عاشقتيم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

دوست برفي
24 فروردین 90 14:42
آوا كوچولوي نانازي دندون دار شدنت مبارك
احسان
28 فروردین 90 10:51
سلام باباجونم مباركت باشه دختري دست مامانتم درد نكنه اينارو برات مينويسه چاكريم
مونا
5 اردیبهشت 90 11:59
مرسي لادن جونم.
مونا
5 اردیبهشت 90 12:01
متشكرم بابايي. من و مامان عاشقتيم. (مامان بيشتر)
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات آوا می باشد